Misguided ghosts

Hallu ! där hemma som jag hoppas att ni e för var inte ute och sping på nätterna det e bara dåligt !
Rök inte elr Drick inte det e dåligt ! <3 hehe
Men aa... Jag e hemma och har tråkigt !  Jag kanske ska till Vällingby idag med David min typ bästis xD asså inte bästis mera som typ en storebrorsa xD Gud vad jag snackar hahah ja.. för dom som känner mig så vet dom att jag brukar parata på.... hehe.. Ja... Evelina jag syftar på dig... <3 du känner mig för väl ! <3 
vi måste ses snart<3

Men iallafall vi kanske ska se på bio annars så ska vi bara gå i affärena :D <3 han bor ju typ där xD men det e inget intresannt xD

Men det där jag skrev i början var lite weard :s Men gör saker hitta på saker med kompisarna !
Men undvik kvällar när det e mörkt ! <3 om du inte e typ 14+...
Jaja fast det bestämmer inte jag det e bara min åsikt !

ha det bäst nu alla där var ni än befinner er i sverige !
/ Puss Toxy ( Janni ) xD <3



ps. Rubriken/Låten där uppe lyssna på den låten bästa asså ! Paramore ! <3





Kommentarer
Postat av: Evelina

hahah ja du janni jag vet att du snackar mkt :) (kanske lite för mkt ibland):P

2010-11-25 @ 20:20:19
URL: http://allformysister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0