E du sån som ger allt bara nån ber dej ?

Tog ingen rolig rubrik den här gången för jag e seriös !!
:P
Jag e en sån som ger pengar och sånt..... sluta med de om du är en sån för jag vet hur de är jag har varit de hela jävla livet :/ du får inte ett skit tbx iaf inte jag så jag ska sluta och se asler till folk förutom till mina alrabästa kompisar :/ de är inte bra att va sån ... man tror att man e snäll men du gör de värre för dej själv :/ men men ... de här e bara en liten skit sak igentligen men man förlorar jätte mkt i slitändan :/ jaja ska på gympa nu :) jag ska bli vigare haha hej då

pöss pöss //Evelina<333333333333


Kommentarer
Postat av: Jessi^^

Heej^^ Jätte bra blogg:DD Göru??^^<3

2010-11-18 @ 16:54:37
URL: http://gogesten.blogg.se/
Postat av: ...

med den attityden kommer man inte långt -.-

2010-11-18 @ 19:57:19
Postat av: Evelina:)

Höru du ... jag tycker att om du inte gillar min och jannis blogg kan du skita i och komentera :)



och föresten tack Jessi din e också super :)

2010-11-25 @ 20:18:08
URL: http://allformysister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0