Med Ewo

Hallu ! Janni här.
Jag kom precis hem från ewo We have a very fun time together ! <3
Vi var med ewos kompis Sofia. Sen skulle hon till Gympan/dansen asså det var Gympa fast dom dansade typ :-P elr asså ja vet inte ja kan inte sånt där :P

Det e lite kul med Ewo och mig för asså vi är så sjukt lika vi har samma smak med allt typ elr i alla fall killar som Alex <3  hoppas att han inte ser det här :P fast ewo och han e ju typ ihop dom har i alla fall Pussats <3


Och om ni inte fattat det så när vi skriver all-for-my-sister så menar vi att jag gör allt
för ewo ( min syrra ) <3 och hon gör så sjukt mycket för mig <3
Vi e typ systrar elr aa nu bestämmer jag att vi e syskon helt enkelt <3


EWO ÄLSKAR DIG <3


pöss pöss på alla



// Kramis Janni






14-10-10


Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Älskar dej syster :) <333

2010-10-14 @ 20:28:25
Postat av: Janni <3

Vi fixar den hem hos dig idag :) blogg ska bli jätte fin <3

2010-10-15 @ 10:05:04
URL: http://roosaparfym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0