Det var en gång....

hahahah hallu !... Ja asså Ja visste inte vad ja skulle skriva som rubrik elr aa
asså vi jag ock ewolina ! <3
Sanna ock becka var också här idag ! Vi hade skit kul idag och igår, dom sov över här hos ewo. <3
Jag gjorde ju såklart också de... Jag ska sova här i natt igen <3 :D

Igår var vi med Fernnando, en sötnos som vi alla tyckte... <3
vi var ute och gick till sammans en långt tag !

Ock så såg vi på " YOU DON`T MESS WHIT THE ZOHAN " den var as bra fast jag hade ju sett den iannan elr den var ju min... xD men alla somnade typ i början av filmen vi satte typ igång den vid 3 och då var vi redan skit trötta... ¨<3

Nu ska ewo och jag städa lite efter becka och sanna..-.- !

pöss pöss // EwO Och JAnni <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0